کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

گواردیولا تغییرات زیادی در بایرن ایجاد نخواهد کرد

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد پپ گواردیولا مربی فصل آینده این تیم قصد ندارد در این تیم تغییرات اساسی ایجاد کند زیرا از ترکیب فعلی رضایت دارد.

به گزارش خبرگزاری آلمان از مونیخ، هوینس در اظهاراتی که روز یکشنبه در روزنامه زودویچه سایتونگ چاپ خواهد شد گفت گواردیولا از ماه اوت در نیویورک محل زندگی خود، بازیهای بایرن را پیگیری می کرد.
گواردیولا قراردادی سه ساله با بایرن مونیخ امضا کرده و روز اول ژوئیه رسما کار خود را در این باشگاه آغاز خواهد کرد.
هوینس افزود: «تا جایی که من متوجه شده ام گواردیولا معتقد است تیم به بازیکنان زیادی نیاز ندارد. او مایل است با بازیکنان فعلی کار کند و به آنها علاقه دارد.»
هوینس همچنین پیش بینی کرد گواردیولا که در بارسلونا 14 جام از جمله دو عنوان لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد در بایرن روابط خوبی با ماتیاس سامر مدیر فنی این تیم برقرار کند.
هوینس گفت: «ماتیاس سامر یکی از طرفداران سرسخت پیوستن گواردیولا به بایرن بود. اکنون من نگرانی ندارم زیرا اگر این دو نفر یک هدف داشته باشند به حداکثر موفقیت خواهیم رسید.»
وی افزود گواردیولا دو سال قبل برای نخستین بار به ما گفت می تواند مربیگیری برای بایرن را تصور کند و بایرن از ماه مه به طور مداوم با وی مذاکره کرد تا اینکه سرانجام با این مربی به توافق رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد