کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

لواندوفسکی: کفش طلا برای رونالدو، من جام را می خواهم


این ستاره لهستانی با 10 گل زده، تنها 2 گل با کریس رونالدو که در صدر جدول گلزنان این فصل چمپیونزلیگ قرار دارد، فاصله دارد و برای پشت سر گذاشتن او باید در دیدار امشب هت تریک کند

 روبرت لواندوفسکی، مهاجم بوروسیا دورتموند، اعلام کرد تنها روی قهرمان تیمش در رقابت های چمپیونزلیگ تمرکز کرده و چندان به بردن توپ طلا فکر نمی کند.

این ستاره لهستانی با 10 گل زده، تنها 2 گل با کریس رونالدو که در صدر جدول گلزنان این فصل چمپیونزلیگ قرار دارد، فاصله دارد و برای پشت سر گذاشتن او باید در دیدار امشب هت تریک کند.

لواندوفسکی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" می دانم که فرصت بردن توپ طلا را دارم اما برای من قهرمانی در چمپیونزلیگ مهم است و اهمیتی نمی دهم که چه کسی گلزنی کند. من در این رقابت ها 10 گل زده ام؛ دو گل کمتر از رونالدو. من با کمال میل اجازه می دهم که او عنوان بهترین گلزن را در اختیار داشته باشد زیرا من به دنبال قهرمانی هستم."

نمایش های لواندوفسکی در چند فصل اخیر توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی را جلب کرده و گفته می شود که او در تابستان پیش رو وست فالن را ترک خواهد کرد اما او ترجیح می دهد در حال حاضر در این مورد صحبت نکند.

" قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار مهم است و من در مورد آینده دوران حرفه ای ام، تنها بعد از آن تصمیم گیری خواهم کرد. اکنون تنها به فینال فکر می کنم.

برای من، رفتن به یک باشگاه دیگر مسئله نیست. نمی دانم فصل بعد در چه باشگاهی خواهم بود. من صحبت هایی در مورد بایرن و رئال شنیدم اما من روی دورتموند تمرکز دارم؛ باشگاهی که با آن قرارداد دارم و باید در فینال ومبلی برای آن بازی کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد